sobota, 17 marca 2012

Wiewiórka Klara- Naszyjnik

Witam, w dalszym ciągu zapraszam Was na nowe Candy. ( post poniżej). Kontynuując poprzedni wpis, powstał naszyjnik z m&m i łupinka orzecha laskowego.



Łupinki zostały wykonane z modeliny.( i laskowa i włoska).Przy wczorajszym poście miałam kilka pytań odnośnie łupinek. Zapomniałam o tym napisać. Obie łupinki powstały z modeliny .Myślę,że równie dobrze można zawiesić naturalna łupinkę orzeszka, tez będzie wyglądało ok. W tym celu należy zakupić dremelek, którym można wywiercić dziurki. Często go używam do modeliny- polerowania, wiercenia upieczonych elementów.Jeśli będziecie potrzebowały zamieszczę informację i kilka zdjęć na jego temat , (wierteł i  końcówek które mogą się przydać).
                               
                                 




1 komentarz:

  1. Jak to możliwe,że nie ma tu komentarzy?Czekoladka z okienka ;)genialna.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.