piątek, 16 marca 2012

Piecuchowe Candy

Baner Piecuchowo do wklejenia na pasek boczny bloga.
( Uwaga jest to warunek uczestnictwa w konkursie)
Nie szukam banerka po całym blogu, postach, zakładkach, etykietach itp.



link do posta: http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/03/piecuchowe-candy.html


Planowałam Candy na dzień kobiet, ale tylko na planach się skończyło. A to dla tego,że chciałam, żeby nagroda była zupełnie inna niż ta jakie dotychczas widziałyście. Ponieważ na moim blogu zaczyna pachnieć wiosną, zaskakiwać was będę nowymi pomysłami, Niektóre stare podrasujemy :). Dla stałych klientek to dobra wiadomość, bo cały czas czekacie na nowe wzory. Wiem , pamiętam. Czekam także na wasze propozycje.
 Nagroda myślę  ciekawa.Będzie to naszyjnik ,, Ruda kitka"- z tematem przewodnim orzeszków włoskich i laskowych.A przy naszyjniku mamy kawałek czekolady z orzechami laskowymi tzw. okienko.Zawieszka z rudą Klarą na zielonej soczystej trawce.Zawieszki łupinka orzecha włoskiego i połówka orzecha włoskiego.






Zasady  gry sa proste i niezmienne. 
1.Należy wpisać się pod postem . Taki mały sladzik ,że się tu było.
2.Zamieścić mój banerek na pasku bocznym bloga, lub pod spodem, w zależności gdzie kto go ma.:)Koniecznie z linkiem do posta:http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/03/piecuchowe-candy.html
nie sprawdzam na blogach zakładek,tagów, linków itp.
Baner musi być dla mnie widoczny po wejściu na blog, ponieważ informuje on mnie jasno,że ktoś się ze mną bawi. Można także umieścić informacje na Facebooku.
3.. Dodajesz mnie do obserwowanych blogów. 
4.Potem czekamy na losowanie, które odbędzie się ...? Może 14 kwietnia , tak na święta Zajączkowe.
Zapisy przyjmuję do północy 14 kwietnia. Losowanie przeprowadzę jak najszybciej.
5;Zwycięzca skacze do góry głośno krzycząc hura.... 

6. Potem to ja czekam na informację z adresem do wysyłki.


Udanej Zabawy !!!

Ps, kto nie ma bloga i konta Facebook- podpisuje się tylko pod postem z adresem e-mail. I przekazuje dobra nowinę o zabawie dalej. :)




95 komentarzy:

  1. Pierwsza się zgłaszam po te cudowności!
    www.dlubaninki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się zapisuję banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! może wreszcie cos wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo !
    Zgłaszam się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z chęcią!!!
    www.nellyniewidzialna.blogspot.com

    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się. :) http://decoupageiinne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    http://kreconowlosa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i pomysłowa wygrana:) Oczywiście zgłaszam się z miłą chęcią...
    PS: Ta czekolada wygląda jak prawdziwa:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście się zgłaszam :) http://lovemydiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. może zawierać orzeszki :))
    oj zgłaszam się!
    ta czekolada jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik, niezwykle pomysłowy a jaki prawdziwy :)
    Również ustawiam się w kolejce, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :) Teraz tylko oczekiwać, żeby szczęście w kwietniu dopisało :)
    piwonia57@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona "Rudą kitką" - urzeka mnie wszystko, co jest rude, uwielbiam orzechy i czekoladę, ale absolutną mistrzynią jest ruda Klarą na zielonej soczystej trawce :)))

    Piecyku, już dawno dodałam http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com do obserwowanych blogów, ale jest jakiś problem i pokazuje się taki komunikat:
    "Nie można wykryć kanału dla tego adresu URL. Czas opublikowania i aktualizacji postów w blogu nie będzie pokazywany. Czy mimo tego dodać adres URL?"
    Nie wiem w czym może być problem..;(

    Jak się obchodzi święta Zajączkowe?? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. witam Wiki, wiem jest jakiś problem u mnie na blogu, ale nie mogę go zlokalizować. W przyszłym tygodniu jadę do informatyka, który przygotowuje moja stronę internetową, może on coś na to zaradzi. nie tylko wy nie możecie mnie dodać, znaczy nie wyświetla się moja miniaturka i komunikaty z aktualizacjami, ale , kiedy dodałam Ciebie i Maryś do listy blogów, tez mi się nie wyświetla to prawidłowo, więc gdzieś jest problem u mnie. A święta Zajączkowe to u nas Wielkanoc. Jak na mikołajki Mikołaj przynosi prezenty, to w sobotę wielkanocną z mężem chowamy dzieciakom w domu i w lesie drobne prezenciki( jajka czekoladowe, lizaki zajączki itp). Po kościele i święceniu koszyczka idziemy z nimi na wielkie poszukiwania do lasu. O dziwo wszystko znajdują. To super zabawa dla dzieci. Buziaki Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  16. wasze ikonki się pojawiły i aktualizacje, zobaczymy co z moim blogiem, Może już są, kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna nagroda!
    Oczywiście zgłaszam się ;)
    modelinoweslodkosci.blogspot.com

    ~Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, przybiegłam powiedzieć, że miniaturka cukierkowa u mnie się nie wyświetla ;(
    Wiem, że po dodaniu mój blog się wyświetla z jakim przekreślonym znaczkiem subskrypcji, ale nie mam pojęcia jak to usunąć, więc jeśli informatyk będzie wiedział, to, proszę ślicznie, napisz jak zmienić ten niekorzystny dla nas stan rzeczy :)
    Hahahaha słabo jarzę, bo mamy chorobowe przedwiośnie.. myślenie wyłączyłam i świąt nie skojarzyłam..:)
    Ode mnie w dzieciństwie chowano czekoladę, bo łasuchem byłam niesamowitym, ale zawsze ją znajdowałam!..a może ona mnie..;) Muszę z moimi słodziakami pobawić się w takiego cukierkowego Wielkanocnego chowanego! Dziękuję za pomysł ;)
    Buziaki i słoneczne uściski ☀

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowita. Orzeszki jak prawdziwe. Jako stała bywalczyni Twojego Bloga, zapisuje się oczywiście na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam, mniam , może nie jestem wiewiórką ale jestem łasa na orzechy i chętnie się zgłoszę
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się zapiszę na takie cudowności :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się !!!
    http://owoc-mego-geniuszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;)
    joannaa220.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piecyku, ja dopiero po wizycie u WIKI zorienotwałam się w orzechowych wiewiórkach - oczywiście staję w kolejce, bo sama wiesz ♥♥♥
    miłość pierwsza do wszystkiego, co lepią Twoje łapki ☼

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudeńka! *-* Oczywiście się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja czekałam na taki cudowny dopisek "P.S." ;-)
    Dziękuję za szansę i oczywiście dopisuję się i cierpliwie czekam zaciskając kciuki!

    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Staję w kolejce po słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jako wielka fanka słodyczy a czekolady zwłaszcza, zapisuję się na te wspaniałości i ja :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się...
    I Zapraszam do mnie...
    artystycznieee-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ZGŁASZAM SIĘ !!! oliwka12311@vp.pl przekazuje dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam tu :) Pozdrawiam słodkościowo ;)

    Pysia

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż mi ślinka cieknie na te słodkości :)
    Nie zostaje mi nic innego jak stanąć w kolejce i marzyć o tym, że los się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. naturalnie się zgłaszam , tworzysz prawdziwe cuda
    nie mam bloga ani fb :(

    mika77@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Ponieważ widzę, że to moja ulubiona czekolada z okienkiem :) to koniecznie się zapisuję - jakby mi się udało, to przynajmniej zawsze bym ją miała przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. i jaaaa:):):) z chęcią zapiszę sie na cukieraski:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja ulubiona czekolada! Zgłaszam się, koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Udostępniłam na facebooku, ale maila też wolę wkleić - emaoleo@gmail.com. Wiem, że w moim profilu widnieje blog, ale wiem też, że nic na nim nie mam :)

    14 kwiecień - urodziny mojej mamy - może będzie jeszcze więcej szczęścia, niż zawsze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. O matko i córko - czekolada, którą można nosić bezkarnie, bez obawy, że się rozpłynie (oraz że się ją schrupie i zostanie sam łańcuszek:) - marzenie moje w rzeczywistość przekute!:)
    Zapisuję się oczywiście od razu, gdy zobaczyłam u Maryś:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha paradoks, czekolada od której się nie tyje ;) prześliczna, pozostaje mieć nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie. Zapraszam też do siebie na cuksy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się na wielkie losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. dopisuję się do kolejki i zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, ale cudo! Jestem tu pierwszy raz i już żałuję że nie byłam tu wcześniej :) ślinię się do monitora jak oglądam twoje twory, nie przypuszczałam, że aż tak wiernie można coś odtworzyć :)Zapisuję się z wielką ochotą i smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się bez zastanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się z wielką chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też się zgłaszam koniecznie po te cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)
    banerek dodany, obserwuję jako OliwkaEwka, mail kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem czemu, ale w Twoich pracach jest coś takiego, czego niema żadna inna biżuteria ,coś takiego, co powoduje , że... cóż, chce się je zjeść!! Pozdrawiam :) I oczywiście obowiązkowo zgłaszam się na candy, które na pewno jest słodkie (a przynajmniej tak wygląda, bowiem kto wie co się stanie jeśli ugryzę czekoladę z okienkiem Twojej produkcji ;) )

    OdpowiedzUsuń
  50. Często bywam na Pani blogu :) Robi Pani przecudne rzeczy! Ja dopiero zaczynam z modeliną, ale chyba nigdy nie uda mi się zrobić takich pięknych rzeczy, jak pani robi :/ Są po prostu świetne! Nie mam bloga, ani Facebooka :( ale podam maila:
    lekcje1010@autograf.pl
    Pozdrawiam !
    "Lola"

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się! :)
    ja również nie mam bloga ani Fb, ale maila mam ;)
    zarty_na_bok@wp.pl

    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja dołączam się do zabawy, uwielbiam czekoladę ;)
    P.S.
    Zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się i ja!! Super wiewióra :)
    Pozdrawiam
    Malena

    OdpowiedzUsuń
  54. Matko jedyna!!! Dziś Twój blog odkryłam, oglądam i oglądam!!! Zauroczona jestem wszystkim!! Od dziś będę przywoływać dobre moce mantrując: wylosuj mnie!!! heheh Pozdrawiam i podziw z uznaniem zostawiam!!! Od dziś - stała zaglądaczka, Bea

    OdpowiedzUsuń
  55. Tworzysz wspaniałe rzeczy i ten naszyjnik nie jest wyjątkiem! Gratuluje umiejętności! Dzieła ba Arcydzieła są porostu bajeczne!!! To też nie zawaham się stanąć w tak długiej kolejce ;) Będę grzecznie czekać na wyniki ;) Pozdrawiam
    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja też bardzo lubię orzechy i czekoladę z całymi orzechami, mniam, mniam...:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety nie posiadam bloga:( Ale zapisuje sie podając maila : kasiasprada@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też się zapisuję na candy. Już Cię obserwuję, baner dodany. Teraz tylko trzymam kciuki i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Do kolejeczki dopisuję się i ja ;-) Cudne candy czekoladowo-orzechowe, mniammmm.....

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się:
    my-lifestyle,
    moje-modelinowe-krolestwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłoszenie ;) aż ślinka cieknie na widok tych cudów...
    mail: lyzka1344@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgałaszam się,oczywiście :D
    www.verona--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaaaaaaaaaaszam się( normalnie cudny ten breloczek;)
    sweetsinwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo chętnie zapiszę się u ciebie na zabawę.
    Zapraszam również do siebie na niespodziankowe candy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    majalena79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. oooo mamtkooo... w ostatniej chwili! byłam pewna, że już się zgłosiłam do zabawy, ale ze mnie gapiszon! na końcu, ale zgłaszam się! zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się fajną biżuterie robisz :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. No bardzo słodka propozycja, a w związku z tym, że jestem łasuchem okrutnym, ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam również na mój blog szydełkowy:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Czekoladka musi być moja! Mniam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Och, jaka cudna nagroda :).

    A ja tak lubię czekoladę z orzeszkami :).

    Oczywiście zapisuję się :).

    Informacja na prawym pasku bocznym (kolejność według dat).

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne, zgłaszam się :)

    http://anekpasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam sie.! piękne. ;)
    in-the-black-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :)
    Obserwuję ;3
    viki-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się i obserwuję :)
    Blog : http://bizuteriomaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak się cieszę, że znalazłam Twojego bloga :)) widziałam Twoje prace kiedyś w jakiejś galerii i tylko nazwa została mi w głowie. No, ale teraz dopisuję się do Ciebie, a jako wielka smakoszka słodyczy zajrzę tu nie raz i już czuję zamęt w głowie próbując wybrać jakieś kolczyki dla siebie :)
    Jako wyżej wspomniana smakoszka słodyczy ustawiam się też w kolejce do candy :))
    Pozdrawiam,
    Marta
    blog: nibynic-zaprasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. O jakie słodkości, pewnie że staję w kolejce, no i obserwuję czekając na wyniki. Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Dołączyłam obowiązkowo do obserwujących - jakim cudem udało Ci się zrbić tą czekoladkę?! I koniecznie zapisuję się na candy. Benerek na blogu już jest: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Kolejka długaśna, ale warto się dopisać! Śliczności tworzysz, mam nadzieję, ze zostanę właścicielką tych cukierasków! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  80. ach cudowna ta czekolada, moja ulubiona, dlatego chętnie zapoluję, może akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. jejku, jaki cudowny naszyjnik, muszę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszma się, banerek za chwileczke dodam
    modeliniarnia-margi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. to i ja się zapiszę - dodam banerek do paska bocznego - trochę tych candy u mnie już "wisi" :D może się uda wygrać? wiewióreczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam czekoladę z orzechami ! :))
    Zgłaszam się !!! :DD
    Banerek na bocznym psaku, na moim blogu:
    www.justmyselfandmyimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Oczywiście się zgłaszam.
    Banerek jest po lewej stronie. :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hura! Śliczności. Ja cieszę się już teraz- kto wie, może mój wylosowany pierwszy raz będzie właśnie tu? Trzymam kciuki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. staje grzeczniutko w kolejce ... blog cudny ... dalej ide podziwiać i od razu zapowiadam że będę częstym gościem

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Pamcia
    mail: samaraborek@gmail.com
    Baner na bocznym pasku jest: www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.