czwartek, 30 sierpnia 2012

Candy u Piecyka

Witam serdecznie.
Mam dla was kolejne Candy.


Najpierw wygrana, bo to rozumiem, najbardziej będzie Was interesowało:

Matrioszkowy komplecik w składzie: -1.  naszyjnik z pralinek


                                   - pralinkowa bransoletka

                                   - breloczek


teraz warunki:

1. Należy zmieścić komentarz pod postem, zgłaszający chęć wzięcia udziału w zabawie.
2.osoba która polubi ,,Piecuchowo" na Facebook, i  zostanie wyłoniona wygranym dostanie dodatkowy upominek w postaci broszki do kompletu.
3. Dodać mój blog do obserwowanych.
4. Zamieścić banerek informujący o Candy na swoim blogu lub fasebooku, Banerek musi być podlinkowany i znajdować się w widocznym po wejściu miejscu. ( czyli pasek boczny lub dolny). Umieszczane w postach nie będą brały w zabawie, ponieważ nie jestem w stanie sprawdzić całych blogów. 

Mam nadzieję,ze zasady są jasne.
To miłej zabawy . Trzymam za Was kciuki.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 30.10.2012 r. do północy.

Banerek:


310 komentarzy:

  1. Oj, numer jeden raczej nie ma szans na wygraną, ale jak tu akurat wlazłam... i zobaczyłam te pychotki... jak się nie zapisać????????

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak ktoś nie ma FB to moze sie zapisac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,na blogu lub FB" - czyli nie musi mieć. Ale jak wygra i ma, dostanie dodatkowo broszkę do kompletu

      Usuń
    2. a to fanie zapiszę się i ja ;) bo smakowite cukieraski :)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  3. Mmmm na takie mniamuśne candy to ja chętnie się zapiszę :))) Breloczek cudooooowny właśnie tego mi trzeba :) A biżuterie pewnie bym próbowała zjeść bo ja straszny łasuch na słodycze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś podać całą fraze html ktora trzeba wstawic? Zbytnio nie znam sie html'u i zawsze jak sie do tego przymierzam wychodzi z tego wielkie niedziałające nic. Z góry bardzo dziękuję.

    Ps. Nie mogę napatrzeć się na Twoje prace, wyglądają tak perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstaw zdjęcie ( skopiuj je sobie z mojego paska bocznego ) i podlinkuj, z paska prościej się nie da. Na blogu świetnie sobie poradziłaś z candy na paskach bocznych.Pozdrawiam kinga

      Usuń
  5. takie wspaniałe słodkości - nie mogę sobie odmówić :) obserwuje już od dawna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oj słodziutko, słodziutko jak zawsze, bannerek po lewej stronie u mnie na http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    Banner po prawej stronie na:
    http://silka-tea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam obserwować ten wspaniały blog, ale tylko po podwieczorku ;-) Zgłaszam się do zabawy i mam nadzieję, że mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności,słodkości ja chce ja chce,może być choć jedna czekoladka:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:)Oczywiście,że się zapisuję!To niesamowite,zawsze jak do Ciebie zaglądam to się uśmiecham i przełykam ślinkę :))Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja też się zapisuję na takie pyszności:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy mam szanse, ale warto spróbować.
    Nagroda bardzo atrakcyjna, a ten brelok jest boski.
    Obserwuję już od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czesc!!!! Zglaszam sie do zabawy:) Zaraz umieszczam i baner i polubie Cie na FB:):) Cudenka jak zawsze:!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski brelok! Ale tym razem dam szansę innym ;)
    P.S.
    Niestety nie dotarł od Ciebie żaden mail, więc proszę o jeszcze jednego :)
    monikazalewska4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się dopisuję..takie słodkie słodkości....

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    A jak pomyślę, że mogłoby mi się poszczęścić to przyjemne ciarki po plecach przechodzą :););) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja podlinkuję i na FB zaraz polubię, ale mnie nie uwzględniaj, bo choć cuda nad cudami nie śmiałabym candydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział! :-) Przecudne rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żebym miała szczęście, żebym miała szczęście, żebym to była ja ;):)
    Może zaczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cóż za słodkości!!!!
    zapisuję się oczywiście:)
    na fb polubiłam jako Emilia Górska,
    banerek na blogu jest :)
    http://bizuteriaemila.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Emilaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero co tu tafiłam a już candy :-) Bosko :-) Zgłaszam się :-) Tylko nie wiem czy nie zostanę zdyskwalifikowana bo mam blog dynamiczny i nie mogę nic na nim umieszczać po bokach .. ale mam specjalną zakładkę BANERY I CANDY i tam twój baner zamieszczę ... mam nadzieję, że będzie ok :-) no i na Facebooku też polubię i wszystko co tam trzeba zrobić, bo przepiękne te candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. o rety uwielbiam takie czekoladki więc ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obłędny naszyjnik i bransoletka. "Pójdą w biodra" hehe... Właśnie piję kawkę i nabrałam ogromnego smaka na pralinki ;-) Breloczek uroczy i równie apetyczny. Z takimi cukierasami to słodkie życie by było ;-) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak tu nie przystanąć w kolejce po takie cudowności.Dopełniam formalności i ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję :) Może chociaż raz mi szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce, obserwuję od dawna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Boziu, już taka kolejka a to dopiero pierwszy dzień ! Nigdy nie wygrałam żadnego candy, ale jestem niereformowalna i się zapisuję po raz kolejny :) Obserwuję od dawna, banerek w Leniuszkowie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie punkty mam już od dawna tylko banerek i gotowe ustawiam się niecierpliwie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wręcz uwielbiam matrioszki :) zapisuję się! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodkości, które nie tuczą - to coś dla mnie! Liczę na łut szczęścia i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Och idealny naszyjnik dla takiego tłuścioszka jak ja... będę mogła je ślimpać i nie przytyję :) Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :D Pazerna nie jestem ale nie mogę się powtrzymac :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jak zwykle niezorientowana - bez bloga i fb można?
    Wiem, wiem, bez fb nie istnieję ;-)
    Jeśli by się dało, to stoję w kolejce do upadłego!
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ , anonimy nadużywały uprawnień, zrobiłam oddzielna listę, która uprawni do oddzielnego losowania nagrody pocieszenia w formie małego upominku.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jako stały obserwator, bywalec i komentator czuje się usatysfakcjonowana ;-)
      Pozdrawiam
      Ola

      Usuń
  34. Zgłaszam się - chętnie przygarnę piękny naszyjnik jak szczęście dopisze ;)
    Banner wstawiam za chwilę, obserwuję i nie mam Facebooka :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Te pralinki wyglądają wprost nieziemsko! Ależ by się ucieszyła z nich moja siostra kochana. Choć nie ukrywam,że nie wiem czy wcześniej bym ich nie schrupał ;-). Pozdrawiam serdecznie , szpitalnie ;-)Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze super rzeczy;D
    Ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mmm... po takie słodkości to i ja się zgłoszę ;) żeby oszczędzić ci szukania, mój blog: http://modelinowe-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. o rety jakie cudowności:)z resztą jak zawsze.
    wszystkie warunki spełnione i polubione na fb
    pozdrawiam
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja i ja i ja!
    I ja się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie ustawię się w kolejce po te smakowite cuda i cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się oczywiście, takiego słodkiego candy żal opuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepyszne cukiereczki... ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. spieszę śpiesznie się zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. oj Twoje rzeczy są piękne wieć ustawiam się do kolejki :) z nadzieją że a nuż ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!;) A oto mój adres bloga: http://owoc-mego-geniuszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Podnieciłam się....to mnie zachwyca i napawa natchnieniem...a co mi tam...napisałam to co pierwsze mi do głowy przyszło....zamieściłam baner na blogu....a na fejsie też zaraz to zrobię...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. nie moze mnie zabraknac ;)

    http://stworzone-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym na Twoim miejscu listy nie robiła bo strony zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pralinki:D Piękne ale brelok z babuszka wymiata:D Więc mam nadzieję że wymiecie gadżeciki do mojej kieszeni, ha! http:www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękności,nie mogę zaproponować dziewczynom z mojego bloga.Zamieszczam banerek a sama przełknę ślinkę jak zwykle na widok czekoladek i dam szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! Obserwuję i banerek jest:)) udzoany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. u lala, jakie słodkie cuda;-)) Moje szczęście zeowate, ale się wpiszę;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zezowate to my obie, jak tak dalej pójdzie to sobie głowy potłuczemy jedna o drugą. Bo u mnie nie lepiej, okna wypadają nam po burzy na dole - całe piętro do wymiany, musieliśmy trzymać, żeby nie wypadły jak deszcz padał, szyba pękła, do tego lodówka się popsuła i spalił czajnik, Normalnie armagedon czy jaka inna cholera.

      Usuń
    2. masz ci los babo moja, nic innego tylko pakuj tą swoja rozkoszną gromadkę, męża i przyjeżdżaj, zrobimy mały sabat i będziemy przeganiać tego zeza;-)))) Buziole

      Usuń
    3. no wczoraj się spalił drugi czajnik, sabat potrzebny jak nic ;)

      Usuń
    4. No to ja ide do lasu po nóżki żab, łuski zaskrońca i parę innych składników naszego czarownego wywaru;-))))

      Usuń
  53. Zgłaszam się z wielka nadzieją, że może to szczęście dosięgnie właśnie mnie. :) Na facebooku jako Urszula Łapot, lubię Piecuchowo już od dawna. Zamieściłam na moim facebooku informację o Candy i czekam neicierpliwie na wyniki! Pozdrawiam,
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się - obserwuje , baner jest, lubię jako Karolcia Mode****a

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam Pani twórczość. Nie mogę więc ominąć takiej okazji i z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam ciepło.
    http://unga-sielskieanielski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też chciałabym przygarnąć którąś z tych słodkości.Baner już jest na:
    www.besu-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też chciałabym przygarnąć którąś z tych słodkości. Baner już jest na:
    www.besu-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I jak tu się nie zapisać skoro takie słodkości. No to trafiła się trzecia z zezowatym szczęściem do kompletu :-) ale nic to - trzeba próbować, może w końcu kiedyś szczęście się jednak uśmiechnie. Niezaprzeczalną nagrodą jest to, że dzięki candy trafia się w ciekawe i piękne miejsca jak to. Fajnie tu być i zachwycać się Twoimi dziełami :)

    banerek na: http://ozdobyziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. wow!
    przepiękne rzeczy tworzysz - aż chciało by się je schrupać :)
    może mi się uda? wybitnie do gustu przypadł mi breloczek ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się, obserwuję. Baner oraz notka na korny19.blogspot.pl Lubię na facebooku :d Myślę, że poznasz po nicku :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Biżuteria z pralinek - oszalałam i zaraz się cała zaślinię ;)) Oczywiście, spróbuję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też sie zgłaszam!
    Facebook Kasia Sprada

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie no to jest niemożliwe ,żeby ten naszyjnik nie był jadalny! nawlekłaś czekoladki przyznaj się hihi:)Zapisuję się" rękami i nogami" i czekam na wynik może to mnie przypadnie nagroda do skosztowania;)Oglądam te wszystkie cudowności od jakiegoś czasu i po prostu nie mogę uwierzyć a trafiłam tu dzięki Anetce mojej anielicy:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się jak najchętniej. Nawet jak nie wygram, to warto mieć w gronie obserwowanych tak utalentowaną osóbkę. Na Facebooku tez polubiłam jako Arteria i linka do Candy zamieściłam zarówno na blogu jak i na Fecabooku :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się jak najchętniej. Nawet jak nie wygram, to warto mieć w gronie obserwowanych tak utalentowaną osóbkę. Na Facebooku tez polubiłam jako Arteria i linka do Candy zamieściłam zarówno na blogu jak i na Fecabooku :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się zapisuję. Zarówno na Facebooku jako Arteria, jak i na Bloggerze. W obu miejscach podlinkowałam candy. Nawet jak nie wygram, to warto mieć wśród obserwowanych tak utalentowaną osóbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. A więc ja też się zapisze :) Może się uda ! :), bo bransoletka,bryloczek i wisiorek jest taki prześliczny , że aż miło się patrzy :)

    ~Tildowa mama :)

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się :) obserwuję bloga oraz polubiłam na Fb :) i zaraz wstawie banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj witaj
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie,jest mi bardzo miło:)))
    Oczywiście ja również z chęcią zapisuję się na Twoje Candy:)))
    Ściskam jeszcze wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  70. Też się zapisuję. Komplecik jest słodki i taki oryginalny. Niestety nie lubię Fb. Będę obserwować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie lubię, :) ale jak to mówią nie masz nie istniejesz, hi hi, ale to nic ciekawego

      Usuń
    2. Ja jakoś nie mam i trzymam sie dobrze ;)

      Usuń
  71. Żadna dieta nie zabroni mi tych słodyczy! Czemu ja dopiero tu trafiłam..
    Strasznie podoba mi się tasiemka z matrioszkami, sama też kupiłam parę z tym motywem, ale nie są w połowie tak cudne jak ta =)
    A że straszny łasuch ze mnie to jak najbardziej ZGŁASZAM SIĘ ! i serdecznie pozdrawiam :)) będę teraz często ślinić się do komputera xD

    OdpowiedzUsuń
  72. Mój mąż po obejrzeniu pralinkowych cudowności, zapowiedział, że się ze mną rozwodzi, bo skoro robisz takie rzeczy z modeliny, to jakie cudowności musisz wyczyniać w kuchni. Na candy oczywiście się zapisuje i polubię na FB, choć samego FB nie mogę polubić. Banerek zaraz będzie dyndał na moim pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem, ci skrycie,że gotować uwielbiam i mam nadzieję,ze równie dobrze. Ale męża już mam:) hi hi, jednego kłopotu dość :)

      Usuń
  73. No nie mogę! Twój blog jest niebezpieczny - obejrzałam go i ....aż mi ślinka leci - tak sugestywne są Twoje wyroby :). Zaraz, pomimo późnej już pory skonsumuję jakiegoś słodkiego piecuszka! A tak na marginesie, przyłączam się do Twojej zabawy - narobiłaś mi smaka! Pozdrawiam słodko!
    http://fiolki-fikolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. pyszności!!!!!!!
    podlinkowane na:
    http://house-manager.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny blog! Bardzo mi się podoba.

    Zgłaszam się i zapraszam na candy u mnie:

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. i jak to sie nie zgłosić? :) Zgłaszma się modeliniarnia-margi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się i staję pokornie w kolejce:)
    Uwielbiam Twojego bloga! Z pod twoich rąk wychodzą takie cudowności, że za każdym razem mnie zadziwiasz.
    Trzymam kciuki, że te piękne słodkości znajdą się u mnie...
    Zamieszczam z wielka przyjemnością banerek u siebie na blogu http://domnagorce.blogspot.com/
    i lubię ,,Piecuchowo" na Facebook.
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  78. Ajajaj, jakie cudeńka! Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam, oglądać takie piękne prace to czysta przyjemność :) Bardzo chętnie ustawię się w kolejce, mimo iż szczęście mi nie dopisuje. Ale jak tu nie spróbować, jak takie wspaniałe rzeczy oferujesz? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam sie :) wszystkie warunki spełnione (banerek znajduje się na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, warunkiem jest umieszczenie banerka na stronie pogłownej pasek boczny lub dolny ( baner podlinkowany) pozdrawiam

      Usuń
  80. i ja się zapisuję :) trudno przejść obojętnie obok takich przysmaków!!

    OdpowiedzUsuń
  81. a ja tylko podmieniam na kolejny Twój banerek Piecyku:] oczywiście że się zgłaszam! www.dlubaninki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Twoich cukierasów nie potrafię sobie odmówić !!!Są słodkie,pięknie estetycznie wykonane i tak realistyczne,że można je zjeść!Czekając na wyniki będę przełykać ślinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Wszystko zaliczone, więc zostaje mi zgłoszenie się. :)
    Czekam na wyniki. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuję za zaproszenie na cukieraska. Słodki nieziemsko. Ustawię się na szarym końcu kolejki- może ostatni pierwszymi będą :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Cieszę się bardzo, że trafiłam na Twój blog!!!Jestem zauroczona klimatem Twoich prac. Będę tu na pewno częstym gościem:) cukieraski są prześliczne, więc staję w kolejce, bo nie mogę przejść obojętnie. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  86. Naprawdę wspaniałe rzeczy! :) W zeszłe wakacje kupiłam sobie od was 2 pary kolczyków. Zapraszamy wszystkich do nas, do komentowania nowej notki;)

    OdpowiedzUsuń
  87. chyba najdłuższa kolejka w jakiej "stałam" :) jak zobaczyłam cukierki , które można u Ciebie wygrać, zastanawiałam się jak to nosić żeby się nie roztopiło...(szczerze)w pierwszej chwili myślałam że to są prawdziwe czekoladki ....a może jednak są jadalne?! :)
    bloga obserwuję, podlinkowany baner na bocznym pasku mojego bloga jest http://feblik.blogspot.com/ wiec ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  88. Wspaniałe rozdanie ;) Ustawiam się w kolejce :) na fb również polubiłam :D pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Wow! Jaka nagroda!!!
    Twojego bloga kiedyś obserwowałam ale przestałam ponieważ moja psychika tego nie wytrzymywała.
    Twoje prace są tak pomysłowe i tak realistyczne i tak piękne, że chętnie wszystko bym dla siebie zagarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też staję w kolejce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się ;D Obserwuję już od jakiegoś czasu, baner wstawiony na blogu http://zabojcaliter.blogspot.com/,na facebooku polubię jak tylko mi się otworzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się z miłą chęcią ! :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszamy się i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  95. Skladam niesmialo swoj podpis pod Candy....
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  96. O matko! Takiego naszyjnika, bransoletki jeszcze nie miałam! Chcę! Bardzo! ;))))
    Podklejone.
    Buziaki!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się;)
    obserwuję jako: xdladybirdxd
    na fb: Paulina Dybska
    baner na blogu wstawiony: http://cynamonowa-zyrafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Ach choć już taka kolejka to stanę sobię i poczekam, a może akurat się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja..i jaaa!! mam nadzieję, że uda mi się wygrać takie cudo:) Banerek podlinkowany, facebook polubiony!

    OdpowiedzUsuń
  100. No to ładnie bym zrobiła... banerek u siebie wkleiłam rano, a zapomniałam na śmierć zostawić komentarza... nie wydarowałabym sobie, jakbym przegapiła tą szansę, więc wróciłam i nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. ZGŁASZAM SIĘ !!
    Świetne nagrody, słodkie , śliczne, piękne !! ;-)
    Oczywiście banerek jest na pasku bocznym , Obserwuję jako : Olikasa, Polubiłam Facebook jako Aleksandra T.
    http://the-olikasa.blogspot.com/
    POZDRAWIAM I CZEKAM NA WYNIKI;-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Inny blog :
      Baner na blogu : http://modelinana.blogspot.com/

      Usuń
  102. matrioszkowa maniaczka taka jak ja musi sie zapisać:) Pozdrawiam Ala
    alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Aj jakie cuda, pozostawię mój skromny głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dotarłam wreszcie i wpisuję się w kolejeczkę do cukierasów :)))
    Na Facebooku też Cię znalazłam i zalubiłam :)
    P.S. Bardzo się cieszę, że zagościłaś w moich obserwatorach - jest mi niezmiernie miło z tego powodu :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam swą gotowość do przygarnięcia tych słodkości:)
    cieszą one jeszcze bardziej, gdyż nie idą w bioderka. Z resztą ja i tak bardziej jem oczami:P dlatego dzięki Twoim pracom głodna nie chodzę;) jestem szczęśliwą posiadaczką kolczyków Twojego autorstwa-tart- i odkąd je noszę nie raz straciłabym uszy (łakomczuchów nie brakuje);D

    p.s. mam pytanie: jak dodać baner na fb, żeby wszystko było zgodne z warunkami Twojego konkursu? jak to zrobić i w którym miejscu ma się on znajdować?

    pozdrawiam nadzwyczaj gorąco;)
    Katarzyn(k)a

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam swą gotowość do przygarnięcia tych słodkości:)
    zyskują jeszcze bardziej w swej wspaniałości, gdyż w bioderka nie pójdą:)
    Poza tym chyba należę do osób, które jedzą oczami, a dzięki Twoim słodkościom głodna nie chodzę;) Jestem szczęśliwą posiadaczką kolczyków Twojego autorstwa -tart- i odkąd je noszę to nie raz straciłabym uszy(łakomczuchów nie brakuje):D
    dziękuję Ci za te małe słodkości bo dodają wielkiego uroku:)

    p.s. Mam pytanie: jak dodać baner na fb (bloga nie posiadam), żeby było zgodnie w warunkami Twojego konkursu? Jak to zrobić i w którym miejscu ma się on znajdować?

    Pozdrawiam gorąco
    Katarzyn(k)a

    OdpowiedzUsuń
  107. Taka zabiegana, ze zwyczajnie wcześniej zapomniałam się zapisać. LIKE na Fb od dawna a na blog zaglądam jeszcze dalej niż sama zaczęłam prowadzić swój blog :)
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  108. Pewnie, że chcę wziąć udział! Musiałabym być szalona, żeby nie chcieć. :)
    "Polubiam" też na facebooku - to będzie dobry lek na nieprzychodzące powiadomienia blogspotowe.

    OdpowiedzUsuń
  109. Oczywiście się dołączam :)
    Właśnie cię polubiłam a obserwuję już od dawna :D
    mój blog: http://imaginariumtrzech.blox.pl/html
    Pozdrawiam, Juli

    OdpowiedzUsuń
  110. Pierwszy raz postanowiłam wziąć udział w candy :)Kocham matrioszkowe klimaty! A blog wygląda smacznie :)

    Formalności dopełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Chyba komentarz się nie dodał,piszę więc raz jeszcze:

    Pierwszy raz biorę udział w candy :) Kocham matrioszkowe klimaty, co mnie skusiło - przyznaję się bez bicia! No i cały blog wygląda smacznie :)

    P.S. Formalności dopełnione (FB,komentarz,banerek,obserwacja).

    OdpowiedzUsuń
  112. Się zgłaszam oczywiście:) Nie mogłabym tego przegapić!
    Na FB obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Prześliczności! :) I kolejeczka długa, obserwuję już od dawna :) Zapraszam także na moje candy Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Ustawiam się w kolejce po te łakocie, ślinka cieknie! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Cudowne słodycze i te Matrioszki!!! Uwielbiam motywy rosyjskie, a do tego takie pyszne :) ustawiam się w kolejce!
    Przy okazji zapraszam do mnie
    http://niezapominatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo się ciesze, że natrafiłam na twojego bloga, masz wielki talent.
    Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. No i mnie nie może zabraknąć. Ustawiam się w kolejce po Twoje cudne wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  118. ojej..ale pyszności można wygrać !
    Oczywiście chętnie i ja się zgłaszam do wspólnej zabawy.
    Bloga obserwuję, na fb też polubiłam :)
    Banerek z linkiem też wstawiony.
    Pozdrawiam !
    Anka z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Kingo, ja wstawiam u siebie banerek, ale adres html wkleił Ci się z "komentarzami"
    Czysty jest:
    http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/08/candy-u-piecyka.html
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki jak zawsze czuwasz:) Juz poprawiłam, Buzilole

      Usuń
    2. Oko sokoła - kurcze - no takie "zawód" (żeby nie powiedzieć "zboczenie" hahaha)
      Buziaki słodkie jak naszyjnik - ślinką mi kapie po kolana!

      Usuń
  120. Ustawiam się w kolejce do tych cudności ;). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  121. takie to wszystko pyszne że ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Nie powinnam ulegać słodkościom, bo już dobrze wyglądam, ale twoje na pewno mi nie zaszkodzą. Obserwuję jako ankamar i mam nadzieją na wygraną. Pozdrawiam i gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  123. Specjalnie założyłam sobie konto google żeby wziąć udział ale kolejka się ciągnie i ciągnie. Marne szanse na wygraną ale z chęcią się zgłaszam.
    Mmm... Ale mnie naszła ochota na pralinki takie pyszne jak ta bransoletka :-D Robisz prześliczne(pyszne)cudeńka.
    P.S: dołączyłam do obserwatorów jako milion oliwka.
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się polubiłam na Facebooku baner dodałam obserwatorem ez jestem to mój blog http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się Super nagrody !
    Wszystko zrobione tylko facebooka nie mam

    kolczyki-julki.blogspot.com
    kolczyki-julki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się

    wykonane

    kolczyki-julki.blogspot.com

    kolczykijulki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się

    wszytko zrobione

    kolczyki-julki.blogspot.com

    kolczyki-julki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam sie wszystko robione

    kolczyki-julki.blogspot.com

    kolczyki-julki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Wow jak długa kolejka, ale co tam zapisuję się i ja na takie wspaniałości. Twojego bloga śledzę juz jakiś czas i zawsze ślinka mi cieknie na te cudeńka a tu proszę szansa je wylosować. Pozdrawiam Agnieszka agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Te słodkości wyglądają tak prawdziwie, że sama myślałam, że prawdziwe czekoladki nawlekłaś na rzemyk i dajesz na candy. A takwogule to ustawiam się w kolejce, a to mój blog: http://anitabalonita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. To takie jest prawdziwe, że na początku myślałam, że nawlekłaś prawdziwe czekoladki na rzemyk i dodałaś na candy. Aż ślinka cieknie. A tak wo gule to zgłaszam się do losowania, a to mój blog:
    http://anitabalonita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. bardzo lubię słodycze i bardzo chciałabym takie słodkości mieć dla siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  134. Do tak długiej już kolejki i ja się zapisuję :) cukiereczki, cukiereczki :) Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się, koniecznie! Takie słodkości a zero kalorii :D

    OdpowiedzUsuń
  136. Cudownie tu u Ciebie, matriochy i cupcake'i uwielbiamy. Chętnie wzięłybyśmy udział w zabawie. Banerek zamieściłyśmy w naszej zakładce "candy" o tutaj http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Trafiłam tu zupełnie przypadkowo...jestem wręcz oszołomiona "zapachem" wszędobylskiej tu czekolady :))) Robisz absolutnie FANTASTYCZNE rzeczy...ustawiam się oczywiście w kolejce i już marzę i śnię o tych łakociach:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. P.S. Informacja tu: www.by-piegowata.blogspot.com
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  139. Ustawiam się w kolejce bo te "smakołyki" :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Zakochana w Twoich słodkościach , staję na baczność ;D:D:D
    Jeśli masz ochotę zapraszam na moje Candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  141. ustawiam się w kolejce :)
    polubiłam na fb jako: Katarzyna M :)

    OdpowiedzUsuń
  142. zglaszam sie z ogromna checia;) uwielbiam czekoladki;))
    lubie na fb klaudia s
    baner jest;)
    klaudia.sobolewska277@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapisuję się! malina-miniatures.blogspot.com Aha! Ja mam specjalną stronę na banerki z candy i linkami. Przepraszam za utrudnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  144. Piecyku piecyku co tam masz w koszyku :) hi hi a tak na serio ja bym jak sama wiesz od dawna wielka fanka moje ty fimowe guru i jak zawsze z wielka nadzieja i checia ustawiam sie po Twoje cuda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. NO pewnie, ze sie wpisuje. a moze akurat cosik wygram...

    OdpowiedzUsuń
  146. no pewnie ze sie zapisuje... tak slodko wygladaja...

    OdpowiedzUsuń
  147. grzechem by bylo się nie zgłosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. warunki spełniłam to teraz deklaruję chęć :)

    Pozdrawiam

    PS: zapraszam na moje Candy: http://missprecision.blogspot.be/2012/09/51-candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  149. No zwyczajnie ślinotoku dostałam...:-)
    prześliczne te słodkości!!!!

    Chętnie przygarnę, oj chętnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  150. Obserwuję , info na pasku bocznym na kwiatynatury.blogspot.com
    i oczywiście że z chęcią przygarnę słodkości :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  151. Oj i ja się ustawiam w tej długachnej kolejce :) Jestem strasznym łasuchem czekoladkowych specjałów, a jeszcze móc je nosić na sobie to dopiero marzenie :)))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Wielbię Matrioszki!!! Urzekł mnie breloczek i ta "wstążka" Matrioszkowa - boskie,a pralinki i słodkości są jak najbardziej na topie :)
    Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, a gram wytrwale. Więc się zapisuję, kciuki zaciskam i w cuda wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  153. Biorę udział!
    Lubię na facebooku jako Kira Chantal Sinn, informację o candy udostępniłam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  154. Cudne! :) Zgłaszam się - polubiłam stronę na Facebooku jako Zosia Agnieszka Katarzyna Pawlak, a Twój blog od jakiegoś czasu jest już w moich obserwowanych - Twoje prace są przepiękne i aż motywują twórczo! :))
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja również się zgłaszam, chociaż jak widzę są bardzo małe sznase na wygranie, bo straszne tłumy tutaj :))) już mam 4 pary Pani kolczyków, więc marzy mi się słodki naszyjnik :) na facebooku polubiłam Piecuchowo jako Ilona Kuchta. I jestem obserwatorem :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  156. Z racji, że mam fioła na punkcie matrioszek, babiszek itp folkowych rzeczy - to się zgłaszam.
    Na FB polubiłam, banerek jest i do obserwowanych dodałam :)
    madeleinehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Wspaniały komplet! Marzy mi się, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać stronę:
      http://wrzosowiskoriny.blogspot.com/

      Usuń
  158. Zgłaszam ogromną chęć!:)
    Baner jest po lewej stronie: http://antonina-guzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. I ja się zgłaszam :)
    banerek już widnieje u mnie na blogu w bocznym paseczku :)
    http://madziarka.blox.pl/html
    a nagroda z matrioszką - cud miód malinka :) podoba mi się niezmiernie, z niecierpliwością czekam rozwiązania candy :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Jak zwykle obstawiam tyły, ale a nóż, widelec się uda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgłaszam chęć udziału w konkursie.
    Te prace są cudowne. Do wykonania ich zapewne jest potrzebny nie mały talent. Moje prace w porównaniu do tych są MEGASŁABE.

    Wszystkie wymagania spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  162. Zgłaszam się! ^^
    baner zamieściłam w pasku bocznym po prawej stronie: magdaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. i ja się dopisuję :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/
    na fb też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Jak dobrze, ze zdążyłam na te słodkości:DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  165. No to 194 komentarz...chyba sama w to nie wierzę, ale co tam ustawiam się w kolejce:)...a nóż...
    Cudeńka!
    No i siup do Ulubionych i nie tylko ze względu na Candy!

    Pozdrawiam i zapraszam-ja dopiero zaczynam:)
    ola

    OdpowiedzUsuń
  166. moje wrażenia są adekwatne do walorów estetycznych Twoich prac :) To znaczy, że chciałabym mieć wszystko co tylko wyszło spod Twoich rąk i jak tylko znalazłabym się blisko Twoich prac to z pewnością zwędziłabym Ci ich tyle ile dałabym radę unieść :) Jak więc się domyślasz, muszę wziąć udział w Twojej zabawie bo cudeńka będą mi się śniły po nocach... Eh mieć takie "cuś"Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  167. Jakie słodkości! skuszę się na nie z przyjemnoscią :-) Banerek już jest na pasku bocznym. Pozdrawiam słonecznie
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Smakowite. Poproszę :) www.goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Jakież Alutka ma szanse:( jak ja sto dziewięćdziesiąta ósma :(

    OdpowiedzUsuń
  170. Witam! Och, rozbraja mnie to! Chętnie wezmę udział i wygram lub nie ;)Pozdrawiam
    Justyna
    http://badziewnykram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. ślinka mi cieknie na te słodkości, sprawiłyby mi wiele radości... gdybym usiadła chyba bym coś tam podjadła... z takim zapasem kalorii byłabym ciągle w słodkiej euforii ;-).
    pozdrawiam i zapisuję się Monika z:
    http://insideproject8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. Nie wiem czy to nosić czy zjeść bo mi ślinka cieknie na ten widok. Jak udalobymi się takie cuda wygrać moja dróga połówka czułaby mój wyglodniały wzrok na sobie nosząc takie slodkości ;) Bezblogowy fejsbookowicz zglsza się z chęcią do rozdania ;)
    Krzysztof W. wascin[at]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. What a wonderful giveaway. Please count me in!
    I am a follower and the pic is on my side bar http://otnoroktushkana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Na szarym końcu, ale może szczęśliwie ? Ustawiam się , oj ustawiam!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.