poniedziałek, 14 października 2013

Muchomorowe Candy u Piecyka

Witam cieplutko.
 Wczorajszy wpis , był mi bardzo potrzebny. W najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się takiego odzewu . I to z różnych powodów , bo i spraw w nim było poruszonych kilka. Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, za zapisy do zabawy i do WYMIANEK ŚWIĄTECZNYH ( chętnych zapraszam ).

A dziś refleksyjnie. I banalnie. Kochajcie  swoje rozwydrzone dzieci,choćby ze szkoły wracały w kolejnej zniszczonej parze spodni od murawy boiska,choćby każde ich odebranie skończyło się wysłuchiwaniem,jakie to one są nie do opanowania.A na uwagi,,dziecko jest żywe na lekcji" odpowiadajcie:
-I DZIĘKI BOGU!!!
Kochajcie nieidealnych mężów tych zbijających ramkę od kilku miesięcy i malujących sufit 3 lata i i tego męża hydraulika, któremu ciekną wszystkie krany w domu,a teraz już nawet bojler,- też kochajcie.( o spłuczce do WC nie wspomnę )Uf...

A, że mam kochane dzieci wiem nie od dziś. W tym tygodniu, po wizycie lekarskiej, wybraliśmy się na rundę po sklepową. Dziewczyny szukały zimowych kreacji,a że mama już wiosen kilka ma to i może na modzie się nie zna.(33 ,to nie tajemnica :o)) Za to córki znają się i to dobrze. Brałam udział w candy , gdzie do wygrania był uroczy szal koloru zielonego. Oczywiście się nie udało. Ale od czego ma się córki. Zobaczcie jakie zakupy mi sprawiły.

Choinkowy komin, jak go nazwały córy. Coś w tym jest , bo ma śliczny splot jak szyszka -choinka.


A do niego śliczności moje-skórkowe rękawiczki


No i teraz wszystko mi do niego pasuje i mój kochany lisek którego męczę 3 sezon i teraz doszły muchomorki.




A teraz moja niespodzianka . Ogłaszam Candy u Piecyka. Zapisy będę przyjmowała tu i na FB.
Jeśli zapiszecie się tu i tu , szanse wzrosną podwójnie. Nie będę zatem eliminowała głosów.
Zasady są proste, jeśli masz bloga wpisujesz się tu , dajesz link na swoim blogu z banerkiem o zabawie ( banerek musi być podlinkowany)
- na fb. należy udostępnić mój banerek na swoim profilu i polubić ,,Piecuchowo"
-zapisy potrwają do 28 października.
A nagrodą będzie muchomorkowy zestaw: kolczyki, naszyjnik i broszka.

Buziaki mai mili




122 komentarze:

  1. Zrobione! Zawsze zwarta i gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już jest, teraz pozostaje czekać ;)

      Usuń
    2. Banerek już jest, teraz pozostaje czekać ;)

      Usuń
  2. To ja też się z chęcią ustawiam:)Broszka do kolekcji:)i kolczyki,naszyjnik...tyle łakoci na raz mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dzieci to faktycznie skarb :)
    A na candy się zapisuję, bo te muchomory są wprost urzekające, jak żywe :) Swoją drogą, bardzo mi się podoba mech, na którym robisz zdjęcia :D

    pozdrawiam jesiennie,
    Sowiarnia
    blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się zakochałam w tych muchomorach! Byłoby bajecznie, gdyby mi się poszczęściło i miałabym je w swojej kolekcji! Staję w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sie zapisuję... uwielbiam muchomory w lesie... to są najpiękniesze grzyby, i dobrze, że nie są jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja spróbuję :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj na wymiankę a dziś staję w kolejce do candy a miałm cię prosić o muchomorki to w meilu określę co ja tobie a ty mi a teraz zabawa w candy banerek zaraz umieszczam i jak mi się uda to na Fb też wstawię buziaki Maria
    wklejam na moim blogu :artzakatekmarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaaaaaale Ta broszka cuuudna!!!! Ta z muchomorem i wszysko śliczne, szaliczek i rękawiczki i modelka - rzecz jasna!!! Fajnie masz z Tymi córkami :D - zazdroszczę!
    To ja się zapiszę oczywiście. A te koty obok rozkoszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też piszę się na muchomorowy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądałyby do jesiennego płaszczyka! Zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko :) Banerek na blogu bransoletkownia.blogspot.pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie pewnie :D I kochajcie mężów ogrodników, którzy do zarośniętego trawnika gonią żonę ;P
    Banerek podlinkowany i gotowy :) A ja - może akurat będę miała szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądałyby do jesiennego płaszczyka! Zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko :) Banerek na blogu: bransoletkownia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. z olbrzymią chęcią zgłaszam się i tu iiii... na fejsiku :) banerek widnieje podlinkowany na bymoniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. CUUUUDOWNE UROCZE PRZEPIĘKNE I WSPANIAŁE :D
    Lisek śliiicnziutki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką ochotą zapisuję się do losowania :)
    Choinkowy komin jest cudny i Broszki pięknie się na nim prezentują!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muchomorki chętnie zasadzę w swoim ogródku.Już się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, ja też! Zwłaszcza kolczyki mnie urzekły, bo namiętnie naszam :). Zaraz polubię na FB i u siebie
    http://piernikowemiasto.blogspot.com
    Co prawda nigdy nie wygrywam, ale może się uda? A jak nie, to i popatrzeć warto :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Kominek pierwsza klasa!!! Choinkowy, rzeczywiście!!! A mnie się jeszcze lekko krokodylowy wydał ;) albo jaki inny jaszczurowy :))))
    Wiem, że to nieprzyzwoicie, ale będę tak łapczywa, że zapisałam się i na FB i tutaj, ale co tam;)
    Serdeczności przesyłam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piecyku, zapisuję się, bo tak pokusiłaś, że oprzeć się trudno! Tak bajkowo u Ciebie, że chciałoby się mieć choć część tej bajki u siebie. :)
    A dziewczyn zazdroszczę. Z moimi chłopakami zakupy robi się zupełnie inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez dopisuję się do zabawy....śliczne nagrody...marzy mi się taka brocha...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się do udziału w konkursie. Banerek podlinkowany dodany.
    http://zwierzetamagiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prezenty od wspaniałych dzieci. Oczywiście, że staję w kolejce a na marginesie- Piecyku jaka Ty śliczna jesteś i ten zielony bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne masz dzieci :)) i komplecik :)))
    a powiem Ci "mężczyzna jak powie ,że coś naprawi to to naprawi i nie trzeba mu o tym przypominać co pół roku " hihihih mój mąż mi to dzisiaj powiedział :DDD ;) ma chłopak poczucie humoru ;p
    zapisuję się z przyjemnością na candy chętnie przygarnę rodzinkę muchomorków :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ będziesz zielona tej jesieni:)
    Oczywiście zapisuję się po turjaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, kochajmy... :)
    Candy wspaniałe, z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja z przyjemnością się zapisuję na Twoje CANDY - nawet z zamkniętymi oczami bym wszystko przyjęła - bo wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest piękne i bardzo dokładnie wykonane :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham wszelkie muchomorki, więc się zapisuję! :) wprawdzie dopiero dziś dodałam do obserwowanych, ale zaglądam już od dawna i się zachwycam :)
    linkuję u siebie w pudełku
    http://boxemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja stanę w kolejce, Twoje muchomory są cudowne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jakie cudne muchomorowe candy, zapisuję się i ja! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, chciałabym wygrać muchomorka bo są cudne :) podlinkowany banerek już zamieściłam u siebie. Pięknie wygląda lisek na Twoim nowym szaliku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. w tym choinkowym kominie i z tym liskiem wyglądasz jak leśna wróżka! dobre masz córeczki- trzymam kciuki za ich zdrowie. Te muchomorki są rozkoszne i z ogromna chęcią zostałabym ich właścicielką.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie mieć takie córy :) A na candy oczywiście się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. "Piękne muchomory do koszyka schowam, mama się ucieszy będzie dziś grzybowa..." :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm…uchomory;) znalazły miejsce na moim pasku bocznym:
    http://blogerkazprzypadku.blogspot.com
    muszę to napisać…33lata i 4 córy??? i masz czas robić takie fajne rzeczy:) jak to możliwe?;)
    ps-wykorzystując okazję…czy wykonujesz również prace na tzw. wzór?-widzę na pakamerze,że ktoś dzisiaj zakupił kolczyki sztyfty lodowe-które miałam na oku, a masz może jeszcze takie w piecuchowym magazynie? w razie czego proszę o maila:)
    asashimia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakże się nie pokusić na Twoje CUDA??? Szans nie ma ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście, że się zgłaszam!
    Będzie raźniej Liskowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takich muchomorów adoptuje od zaraz , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak wszyscy to ja też się dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Muchomorkowa biżuteria jest bardzo oryginalna i piękna...a ja jestem jedną z wielu, która chętnie by wygrała taki zestawik :) Może się uda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stawiam się na wezwanie ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Oooczywiście się zapisuję :))))
    Moja córcia jest w grupie MUCHOMORKÓW w przedszkolu :)
    No i zazdroszczę pomocy w zakupach, ja na takie doradztwo muszę jeszcze trochę poczekac.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie mieć takie córcie co mamci taki świetny prezent sprawią!! :) A lisek rewelka! :)
    A po muchomorki prześliczne ustawiam się w kolejce :))) Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  43. szalik cudny:-)a jak pasuje...hehe nie wiedziałam ,że jestem starsza od Ciebie:-)
    staję w szranki muchomorkowe:-)pozdrawiam i wracam do skrzatów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, jak coś to pewnie niewiele, kilka miesięcy zaledwie nie? Pozdrawiam ciepło Piecyk.

      Usuń
    2. Dziewczyny, nie licytować się, grunt to młodość ducha;)

      Usuń
  44. Tyle już chętnych... ale zapiszę się, może mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w muchomorkowej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  46. :) licze wiec na moje odwojne szczescie ;) a komin sliczny i rekawiczki rowniez :) tylko mam nadzieje ze jeszcze dlugo nie bedziemy musieli rekawiczek nosic ;) pozdrawiam serdecznie i zabieram linka ze soba! aneta

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja ustawiam się w tym ogonku :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne, piękne!!
    Kocham Twoje prace!! i bardzo chętnie ustawię się w kolejce do tej zabawy :)
    może akurat się uda :)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    i lubię Twój profil na FB jako Weronka Strzelczyk (info o zabawie udostępniłam na swoim profilu)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe!!! NIe sądzę, żebym miała szczęście w candy ale że bawić się lubię to się zapisuję. Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziewczynki to są jednak dziewczynki, nic oczywiście chłopcom nie ujmując;)
    Niech zawsze dbają o mamusię:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisana na cudowności :-D. Jasiulowa.

    OdpowiedzUsuń
  52. z przyjemnością zgłaszam się do udziału a zdjęcia Twoje cudowne ślicznie się prezentujesz Kiniu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się po te cudeńka. : )
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się do candy a banerek tutaj: handmadepati.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Komin i rękawiczki tworzą śliczny komplet. Kochane córeczki:) Do zabawy się zapisuję i marzę choćby o takich muchomorowych cudnych kolczykach. A wszystko jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  56. dziś-w dniu moich urodzin-zaklinam szczęście podwójnie i z niecierpliwością czekam na losowanie cudowności :))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Aśko
    pees.świetne zakupy zrobiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  57. dziś-w dniu moich urodzin-zaklinam szczęście podwójnie i z niecierpliwością czekam na losowanie cudowności :))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Aśko
    pees. świetne zakupy zrobiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią i nadzieją - zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziewczyny spisały się na medal!!! Wyglądasz ślicznie :)))
    A ja staję grzeczniutko, marząc o muchomorowych cudeńkach!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piecyku, komplet wyszedł cudny!:)
    Polubiłam ostatnio zielony kolor!:)
    Z na candy z ogromną przyjemnością się zapisuję:)
    Buziaki posyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuje się z wielką przyjemnością :)
    Takie skarby i słodkości.. może szczęście mi dopisze :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Mimo,że widzę ogromną kolejkę,nie umiem przejść obojętnie obok Twojego candy.Cudowne drobiazgi,które idealnie pasowałyby do mnie:)))Cieszę się,że przez to candy poznałam Twojego bloga!!!Zapraszam Cie serdecznie do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się z wielką przyjemnością :) po takie cudeńka :)
    mmm

    BUZIAK :*
    i zapraszam po Candy do siebie decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziewczyny widac wiedza w czym Ci do twarzy:)
    Ja rowniez ustawiam sie w ogonku, w tym roku zadnego grzybka nie znalazlam wiec byloby super takiego cudnego muchomora przygarnac :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny szal:) Naprawdę bardzo choinkowy:) Dziewczynki spisały się wspaniale:) bardzo Ci w nim ładnie:)
    Nie przepuszczę takiej okazji i zapiuję się na tą cudną muchomorową:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się do Candy, bo twoje prace są prześliczne! Banerek oczywiście będzie, na moim kulejącym blogu: www.okami-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe "muchomory na humory"... i "grzybki w sosie na muchy w nosie"! ;)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uśmiechnęłam się bardzo ciepło po przeczytaniu tego posta:) Z wielką chęcią zapisuję się na candy! Mimo iż zajmuję się tworzeniem podobnej biżu, to jestem żywym potwierdzeniem prawdy zawartej w przysłowiu "szewc bez butów chodzi" :)
    Pozdrawiam ciepło-jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się z wielką przyjemnością ;-)
    Pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow - jestem pełna podziwu, jakie cudowności tworzysz...
    Zapisuje się z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. łał ale cudne są te muchomorki - z przyjemnością się na nie zapiszę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Po takie kropkowane kapeluszniki i ja się zgłaszam, są bajeczne :) Pozdrawiam i biegnę na spacer, aby wykorzystać piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Lecę w te pędy po te muchomorkowe śliczności! Przydałyby mi się na dobry humor!
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  75. staję w kolejce po te cudowności może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Twoje cukierasy są niesamowite - oczu nie mogę oderwać... Oczywiście i ja bym chciała je wylosować, może tym razem szczęście się uśmiechnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przez przypadek tu trafiłam i postanowiłam się zatrzymać na dlużej, tworzysz piękne rzeczy:)
    Dlatego sama bym chciała coś twojego - unikalnego , wiec piszę się na twoje candy i czekam na wyniki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne są te Twoje muchomorki!
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Trafiłam tu dzięki Candy ale wiem, że wsiąknę na dobre... Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl i zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ostrzę pazurki dwukrotnie na tę piękną biżuterię. :) Nie tylko ta w candy jest piękna!
    http://worldofanucha.blogspot.co.at/; https://www.facebook.com/aarokis

    OdpowiedzUsuń
  81. Staję w szranki, aby zdobyć Twoje baśniowe muchomorki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczności :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jak widzę, jestem lekko w tyle, ostatnio tak ze wszystkim. A tyle prac widzę u Ciebie nowych...
    Z chęcią dopisuję się do zabawy, muchomorki są wyjątkowe :) a na FB również udostępniona zabawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Twoja muchomorkowa biżuteria jest śliczna, dlatego z przyjemnością ją przygarnę :) Dołączam do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Och! uwielbiam muchomory i krasnoludki :D zaraz koniec zapisów, ale muszę się zgłosić! :)
    banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com, niestety nie posiadam fb, więc liczę na podwójne szczęście z przypadku ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Wiem, że kolejka ogromna, jednak spróbuję, bo nie mogę się oprzeć. Cudne, przecudne, niesamowite ozdoby, nieziemska biżuteria, a ja tak kocham wszystko, co oryginalne, ręcznie tworzone. Zapisuję się z cichutką nadzieją na wygraną. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  87. Jakie cudowne! Mam nadzieję na wygraną.Baner na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  88. To prawdziwe szczęście mieć takie pociechy ;) szalik śliczny też bym zakupiła <3 choinkowa nazwa idealnie pasuje , brocha z liskiem i muchomor świetny! Zawsze jak do Ciebie zaglądam to popadam w zachwyt to wręcz nie zdrowe, że aż tak oczy wyłupiam ale cóż począć hehe ;) Udział biorę może i się muchomora uda przytulić , zacna to by była wygrana ;) Buziaki śle i zapraszam też do siebie na candy ;*
    Kropeczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  89. Och, cudne muchomorki chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  90. osz Ty:) sama takie cudeńka robisz?? no szok!!! banerek już wisi u mnie a ja wchdzę do zabawy- może mi się poszczęści:)

    www.shekoku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny pomysł z tymi muchomorkami , nie tylko ozdabiają las, ale mogą być tez biżuteryjna ozdobą . banerek u mnie, więc zpraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. ale są cudne!!! piękne!!! bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się również :)
    e-mail: mroczka85@gmail.com
    baner: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękne :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Moja wizyta tutaj to niepodważalny dowód na to, że warto brać udział w candy. Trafiłam do Ciebie zupełnym przypadkiem i na pewno zostanę na dłużej. Pięknie tworzysz! Baśniowo wręcz. Pozdrawiam ciepło i ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ale cudne :) szybko i ja sie dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  97. moje marzenie - staję grzecznie w kolejce. :) Pozdrawiam
    Agata
    bogo82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Moje marzenie- ustawiam się grzecznie w kolejce )
    Pozdrawiam
    Agata
    bogo82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. love it , hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się i ja. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Tylu chętnych, ale się zapiszę. Może los wskaże właśnie mnie :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  102. ustawiam sie i ja szybciutko w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Również się zgłaszam :) Piękne muchomorki :)
    Blog: http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętnie przyłączę się do zabawy, choć prawie na ostatnią chwilę. Muchomorki są przepiękne :)
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się, choć na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. i ja się zgłaszam na końcu kolejeczki i zapraszam na bloga handmadekoraliczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. :( spóźniłam się :( ale bloga wrzucam do obserwowanych !!! na fb tez :)
    komin boski :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  109. No i takie moje szczęście, spóźniłam się:( ale zapraszam do mojej świątecznej rozdawajki
    Pozdrawiam cieplutko i oczywiście dodaję blog do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Lista długaśna i wielgaśna jak Mur Chiński! Nie dziwota! Ale co tam. Dla samego rozpropagowania tych cudnych cudnych Twoich muchomorów warto się wpisać :)))

    OdpowiedzUsuń
  111. Ups! Tak mnie oczarowało candy,że przeoczyłam datę graniczna zapisów! Ale się spóźniłam :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.