piątek, 30 grudnia 2011

Miniaturowy chlebek z masełkiem z modeliny














Ciekawe kto z was zgadnie co to będzie ( tu w dużym zbliżeniu, ale wypiek ma ok 3 cm ) i tak tez powstał z modeliny. Czekam na wasze pomysły.





Dziś postanowienia noworoczne. Pozwolicie ,ze niektóre moje przyrzeczenia Noworoczne pozostaną w sekrecie. Innymi się podzielę. 
    Po pierwsze zaniedbałam bloga o miniaturkach dla lalek.mam zamiar to naprawić. 
Stary blog zostanie zlikwidowany, a zdjęcia przerzucone do tego. 
Po drugie ukończyć przynajmniej jedna miniaturę: a zaczęłam kuchnię , łazienkę, piekarnię,cukiernię,składówkę. 
Może wy mi pomożecie która wybrać jako pierwszą. Rok to niestety za mało na skończenie wszystkiego , ale od czegoś trzeba zacząć. 
Po trzecie wybłagam u męża ukończenie okna i drzwi w moim domku.

Na dodanych zdjęciach znajdziecie,powstały wczoraj chlebek z modeliny fimo. Dobrze ,że powstały te zdjęcia. Dopiero na nich widać braki. Musze go oprószyć mąką i poprawić spód chlebka na ciemniejszy, bardziej przypieczony.A nóż trzeba przyciemnić we wgłębieniach.
Do zdjęć użyłam jeden z mebelków ,wykonanych przez m. Na ostatnim zdjęciu chlebka widać , jak precyzyjnie został wykonany, z pojedynczych deseczek ( na blatach). Na samym dole niespodzianka. 
Ciekawe kto z was zgadnie co to będzie ( tu w dużym zbliżeniu, ale wypiek ma ok 3 cm ) i tak tez powstał z modeliny. Czekam na wasze pomysły.





3 komentarze:

  1. Chlebek jak prawdziwy, aż trudno uwierzyć, że z modeliny.
    Jeśli chodzi o zagadkę to ciężko zgadnąć. Mnie w głowie tylko ciasta i ciastka.
    A jeśli chodzi o miniaturyzację to stawiam oczywiście na cukiernię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukiernia? Też myślałam, tylko tam mało wyzwań, wszystko w zasadzie z modeliny- a jak coś robić po godzinach , to mieć urozmaicenie. Juz spiżarnia to wędliny, beczki,sery,warzywa,owoce,skrzynki, coś innego. Piekarnia w zasadzie też modelina, ale mam już mebelki . Kuchnia to fajna rzecz, mam trochę mebelków, potrzebowałaby sprzęt domowy , to wyzwanie.Sama nie wiem. Chyba zrobię losowanie i tyle.Pozdrawiam piecyk

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes cudotworczynia!! pierwszy raz ogladam takie cuda i dech mi zapiera mimo,ze okna otwarte na osciez! Przecudowne sa wszystkie twoje miniaturki.
    Z checia kupilabym cos takiego mojej malej corci :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.