środa, 28 grudnia 2011

Czekolada E.Wedel

Dziś w sumie 8 nowych postów. 
Kilka dni temu jedna z czytelniczek zauważyła,że nigdzie nie ma moich białych mikowych kolczyków .
Są one widoczne w poście z Jarmarku węgorzewskiego na dużych stojakach. 
Jak to zazwyczaj bywa, jak się czegoś nie z fotografuje od razu ,to potem nie ma ku temu okazji. Milki na Jarmarku rozeszły się jak świeże bułeczki.Tak się stało niestety nie tylko z milkami. Dlatego  przy okazji powstawania białej czekolady, popłynęły inne zaległe czekoladki. tym razem na zdjęciach milki toffi,milki z nadzieniem truskawkowym ,białe i mleczne.
Znajdziecie cztery naszyjniki z nowymi wzorami herbatników i nowymi metalowymi zawieszkami.
W tym poście zobaczycie nowy wzór czekoladki truskawkowej naszego E.Wedla.Myślę,że znakomicie pasuje do niego dodatek starego złota, garbusa i stare tradycyjne herbatniki, O mój Boże , jak się staro poczułam :)
Smacznego 
Piecyk












8 komentarzy:

  1. Niewiarygodnie to wygląda - tak niesamowicie realnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy używa pani do tych czekoladek i do herbatników jakiś foremek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie-do napisów używam stempelków. Można je zakupić w rożnych czcionkach, kiedyś były dostępne na allegro w wersji mini- teraz dawno nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam przyklejenie stempelków w odpowiedniej kolejności do bloczka akrylowego, wtedy nie trzeba stemplować każdej literki oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow Pani wyroby są przepiękne! Ma Pani ogromny talent podziwiam! :) Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miły komentarz na moim blogu i również cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja E.Wedla- dla mnie bomba. Naprawdę cudo, cudo, aż można by schrupać.Bardzo ładne, ja próbowałam coś ulepić ze zwykłej kolorowej modeliny, ale mi nie wychodzi. Pani arcydzieł NIC nie pobije:)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.