sobota, 10 grudnia 2011

wariacje o brelokach

witam was serdecznie, Coraz więcej zamówień na breloki.
Na początku byłam tym zdziwiona, ale już znam powód takiego zainteresowania tymi wyrobami.
Największym zainteresowaniem cieszą się breloki do torebek, duże z licznymi dodatkami. 
Chce wam pokazać moje pomysły. 
Kompozycja czerwono, beżowe toffi z błękitem powstała wczoraj dość spontanicznie, bo w wyniku wysypania tasiemek z koszyka.Zauważyłam, że kolory re dość dobrze się ze sobą komponują.
Zwróćcie uwagę ,że nic nie pozostaje tu kwesta przypadku:
-kokardka błękitna związana  miodowa wstążeczką.
- w słoczach błękitne dodatki( spiralkowe cukiereczki, kwiatuszki) skomponowane z kolorami mlecznej czekolady.
- nowy wzór słoiczków które wykorzystałam po raz pierwszy.
-nowy wzór łyżeczek- krem w tonacji toffi
-pierniczki w kolorze toffi.
_ śliczny kwiatuszek ( przy tasiemce ) w kolorze toffi.
i mnóstwo czerwonych dodatków o których nie będę pisała.

Obfite breloki znakomicie prezentują się przy modnych tej zimy futerkowych torbach.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.