sobota, 31 grudnia 2011

Życzenia Noworoczne

      Korzystając z chwili oddechu w wariackich przygotowaniach poczęstunków, chciałam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Noworoczne. mam nadzieję,że znajdziecie siły aby zaglądać na mojego bloga w roku następnym. wszystkim stałym czytelniczkom dziękuję. I już nie mogę doczekać się kolejnych znajomości, jakie przyniesie Nowy Rok.
  Do życzeń dołączam kilka zdjęć wczorajszego zagadkowego wypieku. Który miał być murzynkiem, zresztą tak jak moje dzisiejsze wypieki dla domowników. W domu roznosi się zapach ciast amerykańskiego, z rodzynkami, orzechami i czekolada. taki to murzynek :0







                                      


 

A z modeliniaka powstał magnez na lodówkę. Zrobił w domu furorę, dzieciaki mało go nie pożarły, aż boję się go zostawiać samego w kuchni na lodówce. nigdy nie wiadomo co dzieciaczkom przyjdzie do głowy, szczególnie tej 3 -letniej. Niby człowiek tłumaczy,że to modelina, ale sama raz pożarłam mini herbatnika przez pomyłkę.( w ramach wyznań noworocznych z serii czego jeszcze o mnie nie wiecie). Na pewno powstanie seria takich magnezów na lodówki, tylko muszę zakupić odpowiednie magnesy.Pomysłów już mam kilka. Mam  też nadzieję,że dobrze widać wypływającą czekoladę ze środka ciasteczka. Raz w życiu jadłam takie ciastka, w Warszawie w cukierence na ul. Francuskiej. Pozdrawiam od razu moją ukochaną Saską-Kępę.

Ps. zdjęć daje dużo, bo nie mogę się zdecydować które zamieścić, potem je pokasuję,ale na razie uciekam, bo  rodzinka robi się głodna.




1 komentarz:

  1. Jeju... to jest boskie! po prostu nie mogę wyjść z podziwu gdy oglądam Pani prace. Jest pani najlepszą modeliniarką na świecie! :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.