niedziela, 18 grudnia 2011

Ogłoszenie wyników Candy

                                                   Witam serdecznie,
Przepraszam,że bez zdjęć, ale nie pomyślałam wybierając termin losowania Candy o szale przedświątecznym. Jestem podczas kończenia prac do jutrzejszych wysyłek.
tak więc krótko i na temat:
Losowanie wygrała Agnes z bloga Kuferek - inspiracji. Serdecznie gratuluje i proszę o kontakt w sprawie adresu wysyłki. A los wyciągnęła Majka.
  dla wszystkich zawiedzionych już dziś mam miła niespodziankę, Przez święta przygotuję pracę kolejnego Candy. tym razem będzie to zegarek Alicja- podobny z pierwszego Candy. i coś jeszcze ( bransoletka - lub broszka ?) Okazja też będzie wyjątkowa . Candy ogłoszę 04, stycznia w pierwsze urodziny mojego bloga.

Pozdrawiam cieplutko Piecyk


2 komentarze:

  1. O jeny jak się cieszę z wygranej!
    Robisz przecudne rzeczy.
    Mail już wysłałam, gdyby nie doszedł daj znać.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.