czwartek, 31 maja 2012

Ramki z miniaturkami

Już od dawna,, chodziły "za mną ramki z miniaturkami. Marzy mi się śliczny zestaw jako dekoracja kuchni. Z ramkami i każda o innej tematyce. Jak to u mnie bywa pomysł musi odleżeć swoje nabrać mocy. lub musi zdarzyć się okazja tak jak było i tym razem.
Ramka, nie jest jeszcze ukończona- brakuje na niej modelinowych słodkości, Ale dzisiejszy wpis poświęcę jej przygotowaniu.


Na początku przepraszam was za zdjęcia. Pomysł na powstanie posta narodził się w nocy, nie było okazji na przygotowania, bo czas mnie naglił.

 Na początek potrzebna jest nam witrynka. Ja swoją kupiłam w http://www.drewlandia.com.pl/.
Ta niestety nie jest za głęboka , bo niecałe 3 cm, co sprawiło mi wiele utrudnień i po drodze musiałam zmieniać pomysły na zaaranżowanie środka. Myślę,że nadały by się równie dobrze stare szkatułki , po uprzednim przerobieniu i wstawieniu szybki lub cienkiej pleksi ( do kupienia na allegro za 2-3 zł)
 Następnie okleiłam tył, boki i blat witrynki. Papierem ozdobnym w paseczki i blacik w drobne różyczki.
Ze sklejki ( zdobytej ze starych skrzynek w Biedronce) wycięłam półeczkę i skleiłam ją kropelką.Trzeba uważać aby klej nie wyciekł na sklejkę , bo spowoduje to przebarwienia i deseczka nie pokryje się równo farbą.
 Na uchwyty wykorzystałam drucik, który poskręcałam i przykleiłam do metalowych koralików w kolorze starego złota. Tu na zdjęciu jeszcze nie pozaginane do góry jak haczyki i końcówki nie spłaszczone.
Następnie półeczkę postarzyłam , metoda na tzw, suchy pędzel. 
Teraz do naszej witrynki możemy wkładać wszystko co wcześniej przygotowaliśmy. 
wg uznania i pomysłu.oczywiście wszystkie elementy musza być dobrze przyklejone.

Aha, paterę zrobiłam z metalowej ozdoby do tworzenia biżuterii i koralika, który został przekrojony na pół i doklejony do ażurowej zawieszki. całość pomalowałam białą akrylową farbą. A książeczka kucharska  w środku ma przepisy na babeczki-druk da się przeczytać:) Miłej zabawy z waszymi witrynkami. 
Ja pomysłów mam co niemiara- wyposażenie już czeka i składa się od roku wiec może doczekacie się nowych modeli ;)
Pozdrawiam Piecyk

36 komentarzy:

  1. Śliczne cóż więcej pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O ją cię kręcę :) cudeńko i majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, bo miałam obawy ,że za różowa, może kiedyś czas pozwoli na inne pomysły? Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piecyku, ja wyczyszczę te Twoje obawy ;)))
      Jednym dmuchnięciem - puuuuch i nie ma ;)))
      Jest SUPER!

      Usuń
  4. Jest piękna ! ;)
    Po prostu marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kiedyś robiłam taką, ale z mini misiem, szafą z ubrankami i toaletką :) Ale Twoja kuchnia jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, przeurocze, świetnie to wygląda. Pomysł wspaniały, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroooocze;))

    zapraszam do mnie i na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewspaniałe :) Rozbroiła mnie totalnie ta półeczka z filiżaneczkami i dzbanuszkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyszłam rewizytą i oniemiałam .. wow robisz tak piękne rzeczy że brak słów!! Gratuluje i troszkę zazdroszczę talentu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj,tam,oj tam, wiele nie umiem ;0

      Usuń
    2. oj tam oj tam .....wiele nie umiesz???? a te cuda to niby co!!!! :):):)

      Usuń
  10. Przepiekne! po prostu słow brak

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł !!! Jestem zachwycona ;) słodki miniaturowy świat :))) SUPER !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, super pomysł na piękną dekorację! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja witrynka mnie rozbawiła i rozczuliła, jest przeurocza!!!!!!!!! Cukiereczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna,zauroczyła mnie baaaaardzo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja dbałoś o szczegóły wciąż mnie zadziwia... witrynka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  17. JAKIE TO ŚLICZNE!!!!!!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. arcydzieło w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejku chciałabym taką witrynkę! Może i bym takie cuś zrobiła, ale przy cięciu i klejeniu pułki bym poległa o haczykach nie wspomnę, a naczynka to już czarna magia...więc gdzie i kiedy będzie można zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witrynki będzie można zamówić u mnie bezpośrednio podając opis , co by się chciało w niej umieścić. Pozdrawiam Kinga

      Usuń
  20. Boże... jakie śliczności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże... jakie śliczności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry,

    Piękna miniaturka. Jakby Pani chciała głębszą witrynkę to widziałem na www.pokami.to. Mają super świetne głębokie ramki. Sam jedną kupiłam na starego misia ;)

    Pozdrawiam
    Kuba

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.