wtorek, 1 maja 2012

Naszyjnik do wymianki- czerwone jabłuszko

Naszyjnik jabłuszko powstał z myślą o wymianie w jakiej biorę udział.
Zgodnie z zasadami pierwsza rzecz która obdaruję moją parę musi nawiązywać do serca. Druga ma być czerwona lub różowa i oczywiście niespodzianka( coś słodkiego lub inny drobiazg którego obdarowywany nie będzie się spodziewał).


coś czerwonego to wisienka przy breloku :)




niespodzianką jest mis dla malutkiej dziewczynki :0 i zestaw serwetek dla decupagowej mamy



.

9 komentarzy:

  1. uulala jabłuszko jak prawdziwe a brelok cudny;)
    Osobie, której to wysyłasz na pewno się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja to jestem ciekawa w tej wymiance tego trzeciego niespodziewanego elementu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że Ta osoba będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, fajnie by było być Twoją wymiankową parą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przesłodkie!Piękna faktura <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wisiorek :D Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne!!! A ja jestem fanem tej wisienki!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.