wtorek, 31 lipca 2012

Kolczyki z modeliny lody

Jak lato nie mogło zabraknąć lodów.











16 komentarzy:

  1. Mniam - czekolada ze smerfną polewą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. One wyglądają jak najprawdziwsze lody, smakowite ...;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Kingo, czy one są ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ja nie mogę te w kawiarniach nie wyglądają tak smakowicie jak Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię lodów prawdziwych... ale modelinowe tak! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowe i truskawkowe i u mnie już wszyscy szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne : D Mi kompletnie takie lody kompletnie nie wychodzą -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam na żywo, sa przecudne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj oglądając ciasteczka doznałam szoku, no i jak z niego wyjść, jak tu kolejne smakowitości?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani jest niesamowita!!! Nie mam pojęcia jak to możliwe, by człowiek tworzył takie cudeńka *_* Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://modelinka10024.blogspot.com/2012/08/letnia-wymianka.html
    jak zawsze przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace są zjawiskowe! W wielkim apetytem oglądam ją w galeriach i nie mogę pojąć jak można zrobić coś tak realistycznie!!! Cudne są Twoje lody, ciasteczka, mufinki! Zachwycona jestem! :)
    pozdrawiam ciepło!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie są wszystkie Twoje wyroby, a w szczególności te lodowe kolczyki jak i ogryzki jabłek, gruszki, truskawki oraz kwiatuszki. Na razie doszłam do m-ca kwietnia w Twoim blogu i jestem oczarowana tym wszystkim. A jeśli chodzi o Fb to szkoda mi czasu na niego. Wolę coś zrobić lub poprzeglądać różne inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.