niedziela, 3 czerwca 2012

Tutorial na loda nr. 2

Wynik końcowy bardzo mnie ucieszył. dzieciaczki nabrały się na truskaweczkę. Która w wielkich bólach powstawała ok miesiąca ( z kawałkiem) - Ile powstało ich wersji..... aj....długo by pisać. A to wszystko za sprawą motywatora -MAryś :) Lodów powstanie na pewno 4 szt, lub więcej, w zależności  od....a tego nie napiszę, zobaczycie potem....Ale tu ważne zadanie dla was, może macie pomysły na inne lody giganty? podsyłajcie zdjęcia rysunki, wg waszych pomysłów mogą powstać kolejne wersje.

                                                       Cały lód ma 16,5 cm.









1. do loda dodałam boczki , które wskoczyły do pieca na kolejne 22 minuty.


2. teraz czas na pieczenie wszelkiego rodzaju dodatków, które maja się znaleźć na lodzie- u mnie to truskawka.


3. Jeśli lody mają mieć polewy - to teraz właśnie można je wykonać i upiec z ozdobami. U mnie ta wersja loda nie ma. Następne będą je miały na pewno. :). Polewy pieczemy 25 min.
4. Dekorowanie loda- czyli robienie kremu i zamieszczamy na nim truskawkę.

5. Elementy które mają się błyszczeć werniksujemy.( u mnie to tylko truskaweczka).
6. Resztę pokrywamy werniksem satynowym lub pozostawiamy tak jak jest.


Gotowe :o)

18 komentarzy:

  1. Wonderful work, like always!!! ♥

    Your figures looks just so realistic!

    Lots of greetings, Tanja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, aż mi ślinka cieknie :D Truskawka jest mega rzeczywista. Cały lód wygląda jak prawdziwy. Gratuluję - przepiękne są Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawka jest... niesamowita. Piecyku, masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lód i truskawka najrealniejsze w świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku !!! Truskawka jest cudowna !!! Masz ogromny TALENT !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. truskawka to dzielo sztuki i całośc przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jaaa, truskawka hak malowana! Jesteś niesamowicie zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ten lód jest niesamowity, wygląda tak realistycznie! Ta truskawka z bitą śmietaną mniam...mniam...całe szczęście że zaopatrzyłam się dzisiaj w truskawki i upiekłam ciasto biszkoptowe z bitą śmietaną, galaretką i truskawkami :))

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba bym jednak nie zrobila ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko Szpulko ... to ja lepiej szyć będę, żeby na takiego lodzika zarobić, żeby go od Ciebie kupić, bo jest bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję ślicznie, troszeczkę się na lepiłam, raczki bolały ale się opłacało, wasze komentarze wynagradzają człowiekowi wszystko, Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  12. pokazalam mezowi jakie to cuda wyczarowujesz i sie klocil ze mna, ze przeciez to widac, ze prawdziwe i co ja mu wciskam ;p az mu pokazalam Twoj tutorialek :) byl mega z szokowany heheh

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem(jak zawsze).W Piecuchowie wszystko jest takie realistyczne,że chciałoby się wyciągnąć wszystkie słodkości z monitora i zjeść.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nabrały się!!! Ahahaha - a co ja na to? Ja bym się najpierwsza nabrała, chciałam zapytać po kiego "grzyba" na modelinę wciskasz zywą TRUSKAWĘ??? Yyyy przecież zwiędnie - hihihihi - a to numer - PERFEKCJONISTKA ♥♥♥♥
    Ty przede mną kapelusz, jak ja przed Tobą 100!!!
    Mój śmiech do Ciebie nie dzieli nawet te ze 300 km :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Proponuję gałki ze straciatellą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł, bo nigdy ich nie jadłam i nie widziałam. Masz może zdjęcie? to takie śmietankowe lody z czekoladą?

      Usuń
  16. Za truskawkę przyznaje Oskara

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.