poniedziałek, 20 lutego 2012

Kolczyki herbatniki

Witam.Dziś nic nowego, nadrabiam kilka zaległości blogowych.
Ponieważ przy zamówieniach prosicie o przesyłanie zdjęć, postanowiłam dodawać je na bloga.
I tak np, wersja dotychczasowa ze srebrnymi biglami, teraz  z biglami w kolorze starego złota.





 W pracowni pojawiło się kilka nowych dodatków, które chciałam wam pokazać, a które niebawem znajdą się w moich pracach. Szukałam, szukałam i znalazłam. Zakupiłam dla was serię tasiemek z napisami, kropeczkami, krateczkami- śliczne i przy tym unikalne, bo w połączeniu z ecri. Mam mnóstwo tasiemek  w połączeniu z bielą ( np, czerwono-biała kratka) , takie połączenie znalazłam pierwszy raz i od razu się zakochałam. Oprócz tych , które widzicie na zdjęciach poniżej, baczne obserwatorki od razu zauważyły we wczorajszych postach - to ciemna zieleń, oberżyna,fiolet,brąz- śliczne krateczkowe tasiemki przy np, bagietkach.

A chałupa pachnie ziemią

 Ps, z życia domu. U nas od wczoraj pachnie wiosną.Wszystkie parapety są zajęte doniczkami , które wypełniliśmy pulchną ziemią na rozsady. Mój m. kocha ogrodnictwo. Więc niebawem czeka go wielka niespodzianka w postaci szklarenki do rozsady.Cieszył się jak dziecko siejąc wczoraj pomidorki,pory,selery. Obserwowałam go z boku jak szkolił dziewczynki- podczas wysiewu. W tym roku powiększymy szklarnię, bo musza się w niej znaleźć nowe odmiany koktajlowych pomidorków, które będą zwisały nam z donic w czterech kolorkach;czerwieni,pomarańczy,żółtym i fioletowym.Mniam. A papryka wzeszła wspaniale - sadzonki maja już po kilka centymetrów.




1 komentarz:

  1. Och, to z tymi sadzonkami jak mój tato...cieszy go każda nowa odmiana sałaty, czy pomidorki w szklarni właśnie :) Jak tylko do niego zajadę, to muszę całe "gospodarstwo" obejrzeć...
    A wstążeczki cudne, takie dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.