poniedziałek, 28 marca 2011

To już bajka

 Żyję w bajce, i to w jakiej bajce.



                  

Za urocze zdjęcie dziękuję Agnieszce Dziduszkiewicz  -         http://fotosister.eu/

Słuchajcie taka byłam oczarowana ta kruszynką,że dopiero teraz zauważyłam ,że czapeczka na jej główce jest taka sama jak moja  broszkowa babeczka .   Dla takich chwil warto nie spać po nocach, z powodu bólu rąk, popuchniętych nadgarstków, ganglionów ( czyli tej całej drugiej strony modelinowego życia) .Ślicznie Ci dziękuję Aguś.          

1 komentarz:

  1. Byłam na stronie autorki.. Czekam na swoje maleństwo i filmiki o cudzie narodzin sprawiły, że ryczałam jak dziecko... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.