piątek, 25 marca 2011

Piękne zdjęcia fotosister

                                                      Witam serdecznie. 


      Miałam dziś lepić i nie lepię. Po prostu nie mogę. Ręce mi się trzęsą, w brzuchu latają motyle.
Wraz z wiadomością od przeuroczej osoby, Agnieszki Dziduszkiewicz , przyszła do mnie wiosna.
pragnę podzielić się z wami nowymi zdjęciami Agnieszki, bo są szczególnie dla mnie ważne. Na główce małej modelki Viki dopatrzycie się broszki mojego autorstwa. Zapraszam do obejrzenia zdjęć Agnieszki na :  


                                                      www.fotosister.eu




      Zdjęcia są czarujące, bajkowe . Polecam każdej mamie sesję u Agnieszki, która zaopiekuje się waszym maleństwem jak mało kto. Wiem co piszę, bo sama mam czwóreczkę żabek. Przed wami mała babeczka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.