czwartek, 10 marca 2011

zawieszki


Zamieszczam kilka zdjęć na poprawienie humoru . 
Po woli idzie do nas wiosna, co da się odczuć w mojej biżuterii.
Przedstawiam wam kilka zawieszek do kolczyków i wisiorków, które powstały z myślą o moich córeczkach. Oczywiście małpka dla mojego małpiszonka. Robaczek dla robaczka,żabka dla żabki , a chmurki dla mojego słoneczka.

Pod każdą zawieszką zawiśnie inna ozdoba z modeliny. Pod małpkami banany, pod żabką mucha i kijanka, pod robaczkami kwiatki i nadgryzione listki, pod pszczółką słoiczek miodu, pod wiewiórką żołędzie, pod chomiczkiem słoiczek z nasionkami. 



























2 komentarze:

  1. Śliczne :) A może coś w tym stylu, tylko dla nieco starszych dziewczyn? :) Bardzo mi się podoba ten pomysł, czekam na dalsze nowości. Kolczyki od Pani budzą zachwyt, a ja zaczynam mieć pomysły na następne, więc pewnie za jakiś czas (pewnie przed wakacjami) znów się odezwę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie śliczności.... ślimak mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.