piątek, 11 lutego 2011

myszka w słoiczku

                                        

                                 Przyjechały do mnie słoiczki!


                                                 Jestem niezmiernie szczęśliwa.


 Słoiczki mają 4 cm wysokości, a myszka która w nim zamieszkała 1 cm.Już od dawna zamierzałam coś takiego zrobić, jednak te słoiczki które mam są maleńkie maja 2 cm wysokości i są wąziutkie, no myszka na pewno do niego nie wejdzie, po za tym gdzie by miała swoje sianko?Te są w sam raz na moje modelinowe kombinacje. Będzie w nich wszystko....A co to tylko czas przyniesie,co mi do głowy wpadnie. Jak na razie trochę was zaniedbam.
   Po pierwsze robię nietuzinkowy projekt, na który potrzebuję dużo,dużo czasu, którego oczywiście nie mam.Jak tylko powstaną prace pochwalę się nimi na blogu. Ponad to pogoda nie sprzyja więc nie mam jak robić nowych zdjęć. Pochwalę się tylko,że powstaje nowy wisiorek czekoladowy- w zasadzie naszyjnik- to dla tych wszystkich którzy czekają na nowości w tym temacie.


      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.