piątek, 11 lutego 2011

 krecik w słoiczku

Zakochałam się w miedzi i kolorach starego złota i oliwki- styl vintage w biżuterii.
Przypominam wszystkim ,że srebrne bigle w moich kolczykach można wymienić właśnie na takie kolory, to dla romantycznych duszyczek. Myślę, że biżuteria nabiera z nimi klimatu i niepowtarzalnego uroku. 

Co do krecika-
Krecik ma 1 cm , wydaje się większy od myszki ,ale to tylko złudzenie. Ponieważ stoi na wysokim kopczyku . No w końcu musi gdzieś się zagrzebać na noc- czy na dzień. Nie wiem. Krety chyba grasują nocą? 











                                                            

2 komentarze:

  1. Ile taki krecik kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zachwycona pni pracami !!;d
    Wiem tez ze poświęca pani na to bardzo dużo czasu i kosztuje to pania duzo wysiłku:)
    Chciałam sie zapytac ile kosztuje taki krecik ??
    serdecznie pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.