niedziela, 20 lutego 2011

album komunijny kartka nr.1

                                    Witam serdecznie.
         Od dawna nosiłam się z zamiarem stworzenia albumu komunijnego. W tym roku jest okazja, najlepsza z możliwych. Przyznam,że wybrałam sobie dość odważne rozwiązanie albumowe jak na moje początki.
Są to bowiem pierwsze moje kroki w scrapbooking- a co dopiero przejście do tkaninowych form. Przyznam się ,że nie wiem czy ktoś takie albumy robi . A jak tak to w jakich formach. U mnie będą to tekturowe karty obszyte materiałami wszystko zbindowane. Styl vintage, retro. Czyli pierwsze kroki za płoty. Zdjęcia pokażą wam tylko część stron niestety nie dokończonych z powodu braku materiałów- tektur. Jak tylko pojawią się w moim posiadani całość zostanie zszyta i oprawiana. Dodane zostaną napisy i album zabierze swojego charakteru.     


      


Czeka mnie jeszcze długa przeprawa. Liczę ,że album powstanie w około 3-4 miesiące.Muszę zrobić papier czerpany. Pofarbować koronki i materiały na drugą część , a sa to bardzo pracochłonne zajęcia. 







                                                             już pofarbowane tasiemki

                                       guziczki i koraliku użyte będą do albumu.Zawsze nie wiem,
                                                                   który wybrać.


                                              ten kawałek papieru też, jest mojego autorstwa.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.