wtorek, 17 stycznia 2012

Sklep Piecuchowo

                                      Witam Was cieplutko.

   Z    Nowym Rokiem , tak jak obiecałam ruszyłam z własnym sklepikiem internetowym.
                                     który znajdziecie na stronie
                                                   http://piecuchowo.istore.pl/.

                                             Kilka niezbędnych informacji.
Sklepik cały czas jest modernizowany. Na razie jest w nim kilka produktów, które są dostępne. Jednakże sukcesywnie oferta będzie sie poszerzała o znany już wam asortyment. Sklepik jest udogodnieniem dla was, jak i dla mnie. Będziecie mogły zamawiać przez sklepik dostępne produkty , jak i te których nie ma w magazynie sklepu, a będą dostępne na specjalne zamówienie klienta. Ułatwi to nam wymianę korespondencji.
Tak więc nie będziecie już musiały wysyłać wiadomości z prośbą o wycenę artykułów i dostępność.
Po dodaniu do koszyka wyświetli się wam opcja zakupu( dostępny,wysyłka w ciągu 2-7 dni, na zamówienie)-
  Ruszył także pakiet lojalnościowy dla stałych klientów.

   Niebawem nowa gwarancja płatności Play U i
                        
 
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.