niedziela, 11 maja 2014

Lody bambino

   Wybaczcie mi ,że tak bez ładu i składu wrzucam dziś zdjęcia. Wszystko wokół zwariowało, za sprawą prac zapowiedzianych, spodziewanych jak i tych nadprogramowych. Zaplanowałam sobie ,że zanim pokażę wam bransoletki, zrobię zdjęcia na moich małych modelkach. Już wiem,że nie będzie to łatwe w najbliższym czasie. Może idąc za nurtem nowej mody zdjęć instagramowych , pokażę Wam moją codzienną pracę? Tylko kto to będzie oglądał? Może ja za lat 10? Jak tam moje rękodzielniczki szykujecie się na targi?

Mówiłam,że będzie pastelowo?








































25 komentarzy:

  1. Słodkie lody :) Na jakich targach będzie można Cię spotkać w tym roku? Może przygotujesz dla fanów swojej twórczości jakiś mini kalendarzyk? Bardzo bym prosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne "drobiazgi" tworzysz !!! Takie maleństwa a precyzja unikalna... Wszystkiego najlepszego życzę, Gabrysia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piene!!!!gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cudne, że aż ślinka cieknie ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie i kolorowo...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje prace! Bardzo piękne i staranne wykonanie niczym porcelana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż ślinka cieknie :) Przeurocze są. Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! A kolory? Nieziemsko przyjemne!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda nie jestem największą fanką pastelowej biżu, ale te zestawy są śliczne aż do zjedzenia! :) cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż ślinka cieknie. :) Nigdy nie mogę się napatrzeć na Pani prace.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Very nice and original jewels!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są Pani wyroby! Chciałabym Pani bardzo podziękować, gdyż po części to właśnie Pani blog kiedyś zainspirował mnie do tworzenia biżuterii w kształcie jedzenia :) Oczywiście nie dorastam nawet do pięt - Pani umiejętności są niedoścignione :) Chciałabym zatem nominować Pani bloga do nagrody Liebster blog, choć miała ich Pani pewnie już z 1000, więc nie musi Pani odpowiadać na moje pytania :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :) I niech Pani nigdy nie przestaje tworzyć! <3

    http://too-sweet27.blogspot.com/2014/05/blog-w-jezyku-polskim-i-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.