niedziela, 18 września 2011

kilka propozycji z modeliny





















4 komentarze:

  1. Piękne rzeczy!!!Zdolniacha z Ciebie:))WIELKIE BRAWA!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć, czy ma Pani może gdzieś w szufladzie broszkę albo kolczyki w kształcie pączka z różowym lukrem i posypką? ;) chętnie bym się na niego skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Właśnie dzisiaj odebrałam paczkę i jestem po prostu zachwycona! Moja mama też :) Bardzo dziękuję i to na pewno nie było moje ostatnie zamówienie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.