sobota, 12 listopada 2011

Pierścionek ze śliwkami

 





5 komentarzy:

  1. zapisuję się w kolejkę :)
    wśród obserwatorów już jestem :)
    i czekam do grudnia

    OdpowiedzUsuń
  2. jejuuu... czekałam na to Candy!!! Najchętniej zgłosiłambym się sto razy, żeby wygrać ten komplet... i ze sto razy bym bloga dodała do obserwowanych i w ogóle:) czekam na 16.12.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Świetne candy, jak zwykle przepiękne cuda w Twoim Piecuchowie :) Żeby tylko mi się poszczęściło, to będę nie tylko krzyczeć i podskakiwać, ale też tańczyć i śpiewać z radości!
    Miło by było mieć w Święta pyszności nie tylko na stole, ale na palcu i we włosach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :)
    jestem obserwatorką :)
    mój blog : http://kreconowlosa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.