środa, 18 maja 2011

broszka sweet love


Moja inspiracja Alicją w Krainie Czarów, stylem vintage .


Broszki powstają z farbowanych przeze mnie materiałów, koronek i tasiemek, do niektórych zostały dodane metalowe guziki, tasiemki własnego pomysłu z napisami. 
Dla zainteresowanych zakupem cena broszki waha się od 22-35 zł  , każda jest inna - nigdy nie powstaną dwie identyczne broszki, czyli jest to dodatek dla każdej dziewczyny, która lubi oryginalność. 
Broszka może mieć dowolny napis wybrany przez ciebie!
Kontakt: piecuchowo@gmail.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.